Sommarlovet 2011

Nu är det dags att ställa väckarklockan på 7.00 igen. Sommarlovet är slut och skolan börjar. Det ska bli roligt att träffa alla kompisar igen, vissa har jag inte träffat på hela sommaren!

Jag har haft en fantastiskt underbar sommar och har haft riktigt roligt!

Jag har varit med familjen på Korsika en vecka, Mollösund en vecka och i mormors & morfars sommarstuga en vecka. Vi har varit i Skummeslövsstrand med min moster och världens bästa kusiner. Jag har också varit i Åhus och på Falsterbo Horse Show med mina underbara vänner. Sen har jag tävlat en gång också.

Jag är super nöjd med min sommar, vädret har kanske inte varit jätte varmt och härligt. Men inte kallt. Så mycket bättre sommar får man nog inte!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0