Sov sött! :D

Nu känner jag mig färdig och nöjd med de saker jag hade tänkt göra idag. Eller nästan då. Jag lämnade väskan i skolan och där i låg papper som ska skrivas på. Det blir ju lite svårt nu, så de papperna får komma hem imorgon. Sen låg nycklarna i väskan, så det var ju tur att Johan var hemma när jag kom hem, annars hade jag ju inte kommit in. Funderar bara på hur dörren ska låsas imorgon, men det löser väl sig :)

Hade tänkt gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och läsa. Lika bra att börja läsa redan nu, har jag börjat kan jag inte sluta förrän armen krampar, typ. Nyfikna på vilken bok som gör mig helt beroende? Fallen Ängel, heter den. Ni har säkert redan hört talas om den ;)

Dags för mig att säga godnatt! Vi ses imorgon, pigga & glada :)




Ullis är barnslig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

den boken har jag hemma men har inte börjat läsa än ;)

2011-08-18 @ 20:52:09

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0