Spaghetti & köttfärssås :)

Har precis käkat, för er som inte läste rubriken kan jag säga att det vi åt var spaghetti & köttfärssås :) Tror nog bestämt att det är min favortitmat. Jag kan äta det i mängder utan att tröttna.

Sitter här i soffan med datan i knät. Tvn är på men ingen kollar. Ingen i huset är väl så intresserade av SVTB. Samtidigt som jag skriver undrar jag om det blixtrar ute. Ibland blinkar det till, men jag hör ingen åska. Kanske för att jag har ganska hög musik, men ändå.

Jag har lämnat läxläsningen för dagen. Orkar inte mer nu. Orkar inte en plocka undan efter mig. Jag får göra det imorgonbitti. Hade tänkt byta kanal nu och kolla lite på tv :)


Glass till efterrätt? Ja, varför inte! :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0