Tangled!

Hos kusinerna såg vi filmen Tangled (Trassel) för de små sötnosarna ville se den. Jag hade hört talas om den tidigare och trodde den var för yngre år än mig, typ som Anna & Cecilia. Men det var ju helt fel. Jag tyckte den var jätte bra och jag ville faktiskte se den dagen efter igen! De vuxna tyckte också filmen var bra, så den passar verkligen alla åldrar och alla förstår humorn i filmen.

Sen måste jag också berömma dubbningen till svenska. De svenska rösterna är bra (bla. Måns Zelmerlöw, Molly Sandén) och man hör inte under filmen att det är Måns, bara lite i början och pytteyttelite i slutet.

Så har ni inte sett Trassel tycker jag ni ska den. För den är verkligen bra!



Kände mig lite "ovan" i detta ämnet. Är ingen film-männsika alls.
Men denna filmen måste jag verkligen rekomendera!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0