Tråkig och ögonen går i kors = Jag är trött.

Det förra inlägget blev lite (okej, mycket) konstigt, det måste jag erkänna ;) Men det är så jag känner just NU. Och jag kände verkligen för att skriva ett udda inlägg, och visst lyckades jag? Haha. :)

En gång för alla: Ullis hatar myggor!
Josse räknade mina myggbett idag, vi kom upp till femtio. Alla kliar inte, men det är stick. Vet inte riktigt om det stämmer, låter lite mycket faktiskt ;)

Jag är nog väldigt trött, för detta inlägget blev nästan lika trist och konstigt? Ska ner och dricka ett glass vatten, få mig att vakna på något sätt. Jag ska nog hoppa jämfota nerför trappan :)

Jag älskar er, massor!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0