Tråkigt?!

Neeeeej? Hur kunde ni ens tänka tanken att jag skulle ha tråkigt? Jag har ju jätte roligt, ALLTID. Det visste ni väl? Aldrig att jag skulle ha tråkigt en sånhär fin och rolig tisdag. Nä. Jag är super skoj just NU! Särskilt nu när jag vet att jag kan få ännu roligare (om det nu är möjligt, jag har ju jätte roligt) genom att städa rummet eller umgås med lite mer läxa. Men nej, jag har inte tråkigt.

Jaha, antar att ni inser att jag är ironisk. Det är bara det att jag inte vill erkänna det för mig själv. Tror det är dags för mig att spela Rummy med mamma. Sen ska jag se på Fångarna på Fortet, eller möjligtvis True Talent. Hmm, ska tänka lite till på den saken :)












Så avslutar vi med den finaste bilden :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0