Babbel hit, Babbel dit.. :)

Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Men fingrarna bara kryper. Har typ lust att skriva en flera mil lång text om något helt onödigt. Om jag skulle börja skriva, skulle jag säkert klara det. Gillar att typ "ventilera mej" genom att skriva. Nu bara babblar jag, så jag får väl ta och skriva något vettigt (vet inte om det blev så vettigt) också? :)

Jag har inte gjort mycket denna dagen, förutom Svante då ju. Honom ägnade jag hela förmiddagen åt :)
Förutom det har jag suttit vid datorn, kollat på tv, smsat några få sms, spelat spel med ma & pa. När jag skrev detta ser det faktiskt ganska mycket ut. Men drar man ut det på ca åtta timmar så är det inte så mycket. Gillar inte såna här dagar, men då brukar jag tänka: Aja, det gör inget Ullis, du behövde en chill dag. Och i nästa stund hör jag en massa röster inom mej: "Livet är för kort för att .... & ...." Då känns det lite hopplöst. Men jag har faktiskt ägnat tre timmar åt Svanteälsklingen!

Så. Lite mindre kli i fingrarna nu, blev av med lite babbel.. :) Kanske dags att öppna ett nytt Word-dokument och bara skriva. Jaaa..? Eller nä, jag ska nog leta upp en bra bok någonstans (någonstans?) och sen krypa ner i sängen :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0