V. 35

Måndag, v. 35. Sommaren är nästan slut och hösten kommer. Allt gick så fort.
Jag kommer ihåg när året började. Jag, Emily, Josefine & Noemie stod med föräldrarna och syskonen utanför skolan i Mollösund och tände raketer och firade. Det var 35 veckor sen det hände. 2011 har gått så fort, jag har inte riktigt hunnit med. Sommaren gick också förbaskat fort, men det brukar den ju göra ;)

Hur som helst är det v. 35 idag och det går inte att ändra :) Denna veckan blir nog ganska lugn. Har ingenting planerat förutom Svante. Skolan är helt ok just nu, och jag hoppas att den håller sig så fram till höstlovet, eller nä. Jag ångrar mig, hoppas att den håller sig så till sommarlovet ;) Haha.

Ikväll blir det Svante :) Jag saknar honom!


Bild från Flyinge. Det gick inte så bra ju, så jag var lite irriterad just då ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0