Ystad RK :)

Är hemma från sju timmar med Svante, nyduschad är jag också (A)

Om vi går direkt till ritten. Svante var jätte fin på framridningen, hade bra tempo och steg och lyssnade fint! På banan blev han lite slöare, men det brukar han ju bli. Men han gick ändå på bra och det var längesen han gick med så bra tempo på banan med mig :)
Sen bryter han av en gång i galoppen i början, vet inte om det var jag som gav fel hjälp, eller om han bara ville jäklas. Tror på det senare ;) Efter det avbrottet ville han inte komma igång igen. Tyvärr.

Men jag är nöjd och tyckte trots galoppen att det gick bra!

Procenten blev ändå bara 56,552. Pinsamt tycker jag om jag ska vara ärlig. Dommaren var väldigt hård i sin bedömning, så det var många som inte kom förbi 60 %
Det är nackdelen med att tävla i ridning, du har ingen alls påverkan på slutresultatet. Du kan ju påverka på banan, men inte vad dommaren tycker.

Nu laddar vi om och taggar till Flyinge om en vecka! :D


Har inte laddat över bilderna än. Bild från Ängelholm!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0