Aaaa !

Händerna kliar, ögonen kliar, näsan kliar och rinner.
Det suger att vara allergisk mot hästar! Väldans jobbigt att gå omkring i stallet och veta att jag är allergisk mot i princip allt där ;)

Har typ utslag på händerna och det sviiiider! Och ögonen kliar mer än någonsin.. Shit!

Och nej, jag tänker inte sluta rida bara för att jag är allergisk. Det skulle liksom vara som att sluta gå ut för att man är allergisk mot gräs för min del. Stallet och hästarna är lika viktigt, om inte viktigare, för mig :)



Eric Saade – Hotter Than Fire Bra låt det där! Lyssna på den :)

Nu kommer jag inte se vissa av minna vänner på 19 dagar! Hela lovet utan vissa av vännerna. Hur fan ska det gå, ärligt? Och hela klassen är ju mina vänner! Det finns ju sjukt många jag kommer sakna. Kommer inte gå en dag i Mexiko utan att jag tänker på er, vänner. Kom ihåg det.

Nu ska jag försöka få bort kliet på händerna och i ögonen på något sätt, pallar inte mer :)

image description
J

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0