Fjärde sista veckan på året.

Helt galet, eller? Detta året har liksom gått sjukligt fort. Kommer ihåg det som det var igår när vi stod i Mollösund utanför skolan där och firade 2011. Det känns som igår. Aja, så kan det va :)

Idag är det måndag och därmed Svante som gäller :) Det blir lite ändrade planer idag i stallet för eftersom att jag kom trea på KM så ska jag ner till Dagstorp vid sex och hämta mitt pris :) Så för att jag ska kunna det rider jag först idag, Johan följer med mig och när vi kommer tillbaka har pappa börjat mocka så då hinner jag alldeles lagom till sex :) Någon var kanske lite intresserad? :S

Hursomhelst har jag lite att fixa nu och sen ska jag spela wordfued tills det blir dags för mig att gå till bussen :)



Och juste... Tagga volleyboll turnering idag tjejor!! :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0