För er som inte är så snabbtänkta.

Och ta inte illa upp, för jag är liksom en av dem där som inte är så snabbtänkta (oj! Trodde aldrig att jag skulle erkänna det..). Men man kan vara bäst ändå ;)

Men om det är någon som inte förstått att jag är hemma från Emma så kan jag säga er att jag är det. Vi var på center syd och kollade runt och så, sen stack vi hem till henne och chillade och slappade och jag käkade där, sen chillade vi lite till och sen kom pappa och hämtade mig :)

Nu sitter jag här med förbaskad hicka och den är bara så jobbig! Om det är någon av där ute som tänker på mig, sluta med det för jag orkar inte med hickan!

Och för er som inte vet; det sägs att man får hicka när någon tänker på en ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0