För exakt ett halvt år sen..

.. Var det dagen innan sommarlovet.
Det enda vi gjorde i skolan denna dagen var att städa skåpen och kolla två filmer. Jag kommer ihåg 45 minutersrasten den dagen. Vi spelade fotboll och jag fick beröm av de andra att jag hade blivit bättre på det under terminen. Vi skrattade och jag gjorde två mål. En stolt Ullis.

Jag kommer ihåg att jag satt på kvällen och rensade alla mina mappar med papper från sjuan och bestämde mig för att lägga väskan högst upp i garderoben och glömma bort den under sommarlovet. Jag lyckades.

Det var vad som hände 9 Juni, ett halvt år sen.


Bild från dagen innan sommarlovets början.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0