Jaaa :D

Statistiken har stigit så mycket de senaste dagarna! :D Jätteroligt att se, jag blir så glad :D

Sitter och lyssnar på denna låten: One Direction – More Than This och den är så bra tycker jag. Gullig också. Det där är bra musik ;)

Idag ska jag rida Svante, dock ingen träning som det brukar vara. Och så är pappa inte hemma och kan hjälpa mig, mamma kan inte heller och Johan vet inte om han vill och så är lilla ridhuset stängt och jag kan inte stänga dörren i stora ridhuset själv och så har jag ingen pannlampa så det är mörkt i skogen! :S Aja, det löser sig.


Så kan man väl säga, det stämmer ju ganska bra nu :) Det har inte löst sig än hur jag ska klara mig, och då är det inte slutet. För slutet kommer bli bra :)



Nu ska jag plugga lite spanska! Men först fb :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0