"Just stop for a minute and smile"

Ni glömmer inte det va? Själv har jag inte haft så mycket denna veckan, inte plugg, inga planer, ingenting så jag har inte haft så mycket att stanna upp ifrån, men man kan ju le ändå, och det har jag gjort :)

Känslan när man vaknar, går ner och sätter sig och äter frukost och inser att det är fredag! Den känslan slår det mesta, kan jag säga er. Men det konstiga är liksom mest känslan och fredagskvällen jag gillar. Helgen tycker jag inte är så jätteviktig. Vardagar är viktigare för mig, av någon konstig anleding. Men tror det är för det är då jag kan vara med vännerna mina, och det är ju med dem jag är som lyckligast. Sen vet jag att jag kan träffa dem på helgen, men  det blir liksom aldrig av..

Nu babblar jag bara märker jag ;)

Hur som helst; det är fredag och jag gillar fredagskänslan! Kvällen ska spenderas hemma hos Erika iom att hon fyller år :D Ska bli kulkul och jättemysigt :)


Lite ofixad just nu, men fleecen följer med till skolan! DET ÄR KALLT!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0