Konstigt tänkt där ;)

Hejsan!

Här sitter en trött Ullis som bara tänker på att krypa ner i sängen och sova. Gäspar gör jag också ;)

Onsdagar är chill! Okej, alla skoldagar är chill nu. Igår gjorde jag typ ingenting, förutom på kemin.. :) Men på onsdagar har vi lite raster för en gång skull så det e gött, men idag försvinner dem för vi ska ha teknik nu helt plötsligt i två timmar mitt bland våra raster. Och det konstigaste är att vi sen ska få betyg i ämnet vi haft två timmar på hela terminen? Lärarna sa att de skulle bedöma från tekniken i sjuan, men för det första: VI HADE INGEN TEKNIK I SJUAN! och för det andra: OM VI NU RÅKADE HA LITE TEKNIK I SJUAN UTAN ATT NÅGON I KLASSEN KOMMER IHÅG DET SÅ HUR FASIKEN SKA DE KOMMA IHÅG HUR DET GICK FÖR OSS? DET ÄR JU LIKSOM INTE ENS SAMMA LÄRARE VI SKA HA I TEKNIKEN IDAG..?

Ja. Andas Ullis.. Haha :) Men sånt stör mig grymt mycket! Dessutom ska betygen vara satta imorgon, och vissa ska ha tekniken imorgon. Det är inte så att de är lite sent ute? Och dessutom en gång till, vad händer om man är sjuk idag då?

Nu lämnar vi Ullis och Tolvåkerskolans problem ;)

Efter skolan ska jag till Svante, farmor följer med mig idag så det blir kul :)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0