Lite om tävlingen idag :)

Jag är superduperjättemeganöjd med Svante och mig idag! :D

Han hade inte samma krut idag som innan i veckan, men det gick aldrig långsamt, varken på framridningen eller inne på banan :) Trodde att han skulle börja gå i snigelfart inne på banan, men icke sa nicke! Där gick det undan! Genade i hörnorna i galoppen för att kunna öka och gjorde ett galoppinslag den älskade busen! Fick en fyra för det, men annars mest sjuor, några sexor och tre åttor! yeeey :D

Fick 69.3% och det är jag sjukligt nöjd med!! :D Har aldrig kommit i närheten av ett så bra resultat innan, så jag är meganöjd! Kom som sagt trea och fick en gul rosett med mig hem :) Så nu är inte min blåa så ensam längre ;)
Fattas bara en blågul nu ju ;) Haha, men det kommer :)








Ärevarv! Tjohoo :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0