Looooov! :D

Hejsan!
 
NU BLIR DET LOV!! Jullov om några timmar, vi slutar ju redan ett idag :) Som jag längtat!

Idag ska vi först se någon julshow, sen blir det dans tror jag, alla åttor ska ner i idrottshallen och dansa. Kul. Eller inte ;) Sju olika danser och tänk om vi är udda, då får någon dansa med en lärare? Haha stackars den personen, och tänk om det blir jag? Haha. Efter den roliga (?) dansen blir det lite mys i klassrummet bästa klassen ever, julklappsutdelning och betygsutdelning och sen är det LOV! Hur gött ? :D

Ska till Svante när jag kommit hem, men lovar att blogga på bussen! Sätter larm på mobilen :)


Larm på 13.00 ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0