Lugn dag :)

Hejsan på er små gullungar!

Dagarna i skolan är så härliga! Det går trögt, men vi gör inte mycket och det älskar jag ;) Kollade film på både svenskan och SOn, på slöjden har jag inte gjort något alls sen jag blev klar med arbetet för typ fem gånger sen, så där lullade jag bara omkring idag med :) På idrotten badade vi ju, ganska chill det med, på matten fick jag räknat typ tre tal tror jag, och det behövs liksom inte mycket mer nu när det är lov! Så himla härligt!

Dessutom ska ju betygen vara satta senast 00.00 inatt, så resten av dagarna innan lovet kan man ju göra lite vad man vill, nästan iaf ;) Men det kan ju inte påverka betyget, och det känns skönt :)

Nu ska jag byta om till mjukiskläder, och sätta på en film tror jag :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0