Ni är så ägiga!

Alla av er är så jättebäst! Utan er skulle jag aldrig kunna göra detta, och bara tanken på det gör mig jätteledsen ;)

Det är kolsvart ute och det regnar.. Om lite drygt 30 min ska jag gå till bussen och kan slå vad om att det inte slutat regna då. Aaaaa! Detta eviga regn! Sluta någon gång!! Denna tiden tycker jag inte det ska komma något från himlen alls, men om det ändå tvunget ska komma något kan det väl i alla fall vara snö? :)

Bad i skolan idag och det gillar inte Ullis. Att bada med klassen är inte kul. Så lite usch på det ;)

Nu har jag gnällt klart på vädret och på badet, bra va? :)

Har inget bestämt efter skolan, som vanligt på torsdagar. Men jag får väl kolla runt bland kompisarna lite, annars får jag väl roa mig själv :) Det kan vara lite kul det med :)

Ha en toppendag nu allihopa! :)


Kolla så långt hår jag har fått! :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0