Nu vet jag hur det känns.

Jag vet hur ont det gör och jag ska aldrig göra samma misstag som du. Jag förstår nu hur hemskt det kan kännas och jag ska göra allt för att det inte ska hända igen.

Tråkig lördagskväll. Ensam i soffan med en skål ostbågar kanske låter mysigt, det kanske är mysigt, vad vet jag. Men inte när man heter Ullis och vet hur det egentligen skulle vara.
Jag saknade någon att diskutera reklamen med, jag saknade någon att fråga om jag skulle hämta mer ostbågar, jag saknade någon.
´
Tomas Ledin – En del av mitt hjärta Lyssnar på denna låten, hela tiden! Väldans bra låt tycker jag :D
Sånahär lite ledsna kvällar är det en sånhär låt som piggar upp. Vännerna också. Tack så mycket ni vänner som skickat några sms till idag. Spelar ingen roll vad de handlade om, ni gjorde mig glad oavsett.

Ja. Ni förstår att jag inte varit helt jätteglad idag. Nya tag imorgon, nu ska jag sova!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0