Otroligt gött med lov!

Lov är så skönt, för man kan liksom göra vad man vill och helt spontant bara hitta på något :) Sånt gillar jag, även fast jag måste erkänna att jag är sämst på att vara spontan :/ Gillar att planera och ha koll och sånt och vissa kanske inte alls tycker att jag och Lovisa hittade på något inte alls var särskilt spontant, men om man heter Ullis så var det väldigt spontant ;) Haha :)
.
Tycker det är väldans skönt att vara spontan, så får väl bli bättre på det ;)
.
Jag och Lovisa käkade pizza på pizzerian och sen gick vi hit och chillade och sen följde jag henne tillbaka till pizzeran där hon skulle träffa några andra :)
.
Ska snart gå och lägga mig och imorgon ska jag vara med Linnea :) Försöker träffa så många vänner som möjligt nu innan vi åker, så kanske jag inte saknar de lika mycket.. Sen har jag även planer på att börja packa lite imon, men hur det går med det vet man ju aldrig. Jag suger på att packa, och när jag väl gör det tömmer jag hela garderoben, så mamma brukar få hjälpa mig ;) Sen ska jag ju klippas imorgon också.. Det blir bra :D
.
Hoppas att ni har en bra kväll och verkligen NJUUUUUTER AV LOVET!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0