Pojken i randig pyjamas

Hejsan sötisar!

Ledsen att inte skrivt förrän nu, glömde bort det på bussen och sen stack jag till stallet direkt och när jag kom hem sen igen käkade jag och nu sitter jag här :)

Skoldagen var chill, vad annars liksom? ;) Hade först idrott där vi dansade typ sju olika danser vi ska dansa med alla åttor på onsdag (nej, jag längtar inte...) allt från vals till all american promenade eller vad de nu heter... foxdrot och polonäs och linedance och allt möjligt.. Sen hade vi brandinfo istället för SO och engelska, så det var chill :) Efter lunch var det film på biologin, även matten var chill, hann precis bli klar så jag slipper ta hem på lovet, det kallas gött ;) och sen var det svenska där vi såg klart filmen "pojken i randig pyjamas" som vi började se på förra veckan.

Så otroligt hemsk film! Har ni sett inte sett så säger jag SE DEN INTE! Haha. Nej men ärligt, riktigt otroligt jättehemsk och den var liksom för hemsk för att gråta till, jag blev liksom rädd för filmen.. Det låter ju helt sjukt, men det var liksom så och jag kommer säkert drömma mardrömmar om den, seriöst! Riktigt hemsk ;) Känns liksom som att mitt förtroende till människor försvunnit efter filmen, och fråga mig inte varför det känns så för det vet jag inte ;) Och jag kan inte sluta tänka på slutet... Uuuueeee! Den svenskalektionen var värre än vad drickvaccinet vi drack igår var att svälja (och den vätskan var svår att svälja!)

Och ni som sett den förstår säkert i alla fall lite vad jag menar? Men ni som inte sett den, tro inte att vi har värsta läraren som visar hemska filmer och sånt, för vår svensklärare är grymt bra! Det är ju bara jag som är känslig ;)

Långt inlägg det blev! Men så kan det va och nu ska duscha! :)





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0