15 saker om mej

- jag tycker det är sjukt drygt och tråkigt att borsta tänderna
- jag tycker det är jätte roligt att fota
- min största önskan är flyga till australien
- jag har haft olika sorters tandställningar i över fem år
- mitt humör kan ändras snabbt
- att åka bil med pappa med hög musik tycker jag är underbart :P
- jag har hittar nästan aldrig böcker jag gillar, tycker alltid de är tråkiga (därför läser jag nästan aldrig)
- hatar att tömma diskmaskiner
- jag är rädd för att åka stora båtar efter jag sett Titanic
- att åka skidor är bland de bästa som finns enligt mej
- tycker att tv4 har alldeles för mycket reklam
- jag avskyr att stå i provrum och prova kläder
- jag är duktig på att lägga mobilen på så bra ställen att jag inte hitter den
- jag har datamusen på vänster sida, men är annars högerhänt
- hoodtröjor och jeans trivs jag bäst i

har haft en sån här innan oxå, men hade lite tråkigt^^


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0