älskar svante såååhääääär mycket (och lite till) :D

har varit hos svante idag och satan vad jag älskar honom! (L) den mest underbara häst någonsin ;)

svantisen var lite slö och inte så på idag när vi red :(
lite tråkigt, för det var bara jag och elsa i ridhuset (y har man ett helt ridhus nästan för sej själv vill man att det ska gå bra så man verkligen kan utnyttja chansen (den kommer inte ofta på vintern nere i dagsorp, alltid mycket hästar) det är ju mycket svårare att rida ordentligt i ett ridhus med 7 andra hästar ;) anledningen till att det var så lite folk i ridhusen var för att det var styrelsemöte (oxå anledningen till att det inte var träning)
jag skrittade fram länge och travade av länge (y annars kämpade jag för att få honom något lösgjord och få honom något framåt, sen kan man ju disskutera resultatet ;) den enivsa ponnyn ;)
men som jag älskar honom (L)

nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min sjukt roliga bok: "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" haha. :)

sov gott! (a)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0