bara för att jag inte har mycket att skriva :P

har spelat Ticket To Ride för ett tag sen med farmor, farfar, pappa och johan :)
helt annat tänk när det är fem pers med ;)

imon kommer emily hit och så sticker vi till svante ! :D
på fredag ska jag va med erika :D ett härligt lov! :D

lyssnar på Don't Worry, Be Happy och den meningen stämmer så sjukt mycket tycker jag!
låten är ganska dålig egentligen, men de orden stämmer så bra! :P
annars kan man ju säga Don't worry, it knows nothing of you.
haha. ett litet eget påhitt ;)
nä. nu får jag sluta dela med mej av mina vardagstankar, dessutom är låten slut .. x)

har inte mycket mer att skriva, blir nog inga mer inlägg idag.
vi ses imon!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0