:D :D :D :D :D :D

hoppas ni sovit gott ! det har iaf jag gjort (y
att vakna en lördagsmorgon fullt utvilad slår det mesta ;)
vad har ni för planer denna lördag?
själv har jag ingenting planerat,
egentligen skulle jag ju vara med lovisa men vi sticker till cs imon ist :D

har spelat en omgång Ticket To Ride med familjen och gissa vem som vann överlägset?! ;D
jo. jag såklart! :D men vi hade lite fusk från några personer, även jag då ;P

nu ska jag ut och springa en runda. vi  elr så hittar jag på något med noemie. men vi ses! :D








Kommentarer
Postat av: NOEMIE LAJ

du & din ticket to ride, det är

ju det enda du gör xd :D

du fr nog springa en runda för jag kunde ju inte :(

älskar dig blogg :D <3<3<3

2011-02-12 @ 10:42:19
URL: http://noemieslife.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0