dagens roliga som inte alls är kul :P

haha. jag måste bara berätta idag när jag, ida, emily och hampus stod och väntade på bussarna!
det är inte egentligen inte alls roligt, men jag måste ändå berätta för jag asgarvade :D

vi står på gräset och det ligger en cykel brevid oss.
*emily ringer mej på låtsas* "hej ullis. var är du någonstans?"
*jag tar upp telefonen* "låt mej stega;" *stegar upp hur nära cyklen jag är* "ungefär 2 meter från cyklen. var är du?"
*emily tänker* "låt mej stega; *stegar upp hur nära cyklen hon är*  "en meter från cyklen"
jag: "då ser jag nog dej"
*hampus tar upp telefonen* "hej ullis var är du?"
jag: "låt mej stega" *stegar hur nära cyklen jag är* "ungefär 2 meter från cyklen. var är du?"
*hampus tittar på cyklen* "ungefär en halv meter från cyklen"

haha. asgarvade :D så konstig humor jag har x)
det var absolut dagens roliga :D

nu ska jag nanna kudden (a) precis duschat och innan det gjorde jag lite läxa (y)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0