duschen nästa! (y

ska snart hoppa in i duschen. men tänkte att jag ville skriva till er först ;)
egentligen har jag inte mycket att skriva..
skolan var bra, det är ju onsdag! :D onsdag = en riktigt bra dag! :D
skrattat mycket, härligt!! :D tycker synd om dom som är så tråkiga och aldrig skrattar och bara stör sej på folk :P
men ärligt. det måste ju vara jättetråkigt?! haha. skratta mycket :D hahahahahahahahahahhaha.
haha. nu har jag skrattat lite till idag. :) men egentligen behöver jag nog inte skratta mer för jag skrattar nog alldeles för mycket :/ men det kan man nog inte göra :P
som jag babblar :O haha. nu lämnar vi detta skratt-ämnet. (y

efter skolan var jag i emilys stall idag med. men idag red vi inte. det är för halt :S
men kul hade vi! :D

nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att göra lite läxa (y

vi ses! :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0