emily ikväll :)

nu har anna & cecilia gått hem, gick upp 7 för då ville de ha välling :P
sen har vi gjort lite olika saker, typ lekt med barbie, kollat på Bananer i Pyamas och så ;D
vi har chattat lite med emily oxå, kollat bilder på datan och fotat med webbkameran :)
roligt har vi haft! :)
nu har sötnosarna åkt hem och ikväll ska jag hem till emily, resten av min familj ska se melodifestivalen, men jag stannar hemma eller jag ska ju till emily. har tröttnat lite på att se melodifestivalen på plats :P
hos emily blir det mys och fondue, gott! ;)
sover nog där oxå (a) :D


en alldeles ny bild på mej, ska bli bättre på bilder! looovar ;)


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg !

titta gärna min och kommetera gärna :)

2011-02-27 @ 20:44:32
URL: http://sonrisaemma.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0