ett "allt-i-ett-inlägg" ;)

idag har statisktiken gått uppåt igen ! härligt :D
jag ser ju att ni kollar bloggen, men var är kommentarerna? ;)
hit med kommentarer så blir jag superduper glad! :D

har en ny kategori nu och så har jag tagit bort en annan.
"ullis gillar" är ny och "hiss & diss" är borta (y
i "ullis gillar" kan det mesta dyka upp, men såklart sånt jag gillar ;)

på måndagar blir det dålig uppdatering, tråkigt men sant ;)
jag är i stallet hela eftermiddagen och kommer inte hem förrän vid nio.

lite kort och gott (??) om ridpasset idag:
jag är verkligen super nöjd med svantisen idag !
galoppen var bara för härlig och han gick helt underbart (a)
hihi. han skötte sej verkligen och allt jag gjorde är jag verkligen nöjd med :D
varje gång man sitter upp på svante börjar han alltid gå av sej själv, men inte idag! han stod snällt kvar och väntade :) träning ger resultat, även om det kan ta väldigt lång tid ;)
allt detta underbara uppförande beror nog mesta dels för att det var tävling för Matilda & Santana (finare ekipage får man leta länge efter! ;)) igår. men även oxå rent spontant tror jag. idag var det en "idag-ska-jag-vara-väldigt-snäll-dag" för svante ! :D det gillar jag ju väldigt mycket ;)
på tävlingen för Matilda & Santana igår, gick det oxå väldigt bra! 3:a i LA:1 och 8:a i LA:P1.
första tävlingen på säsongen, superbra! :)

en stor superkram till er alla, och hoppas ni haft en härlig Alla Hjärtans Dag!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0