förlååååt!

hejsan mina vänner! igår uppdaterade jag inte för jag var tvungen att vara funktionär i dagstorp. det var väll så lagom kul, men måste man så måste man ;)
skulle vara där kvart i nio så jag gick upp kvart i åtta och var där till fyra innan jag fick gå hem (y)
då blev det att göra läxa och ta igen lite som jag missat när jag var sjuk precis innan lovet, har lite panik för jag tror att jag ska göra både engelsk, och svenskaprovet idag, men kan inte allt :S
måste ner och träna nu ;) haha. vi ses ikväll, ska träna för Britt-Marie med svantisen :)


Kommentarer
Postat av: johan

vad kul hälsa svante om jag inte kommer

2011-02-28 @ 17:23:45
URL: http://johanfridh.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0