kommer snart en ny header! :D

idag efter skolan följde sara och erika med mej hem :D
vi spelade ticket to ride :) hihi :)

sen har jag försökt plugga engelska men det gick inte så bra för papprena är i skolan! :O
haha. sprungit en runda har jag oxå (y

nu chattar jag med emily och nojje, vet inte riktigt hur det går, men det har ju gått bättre ;) väldigt rörigt och konstigt :P gjorde en ny header men när jag ska lägga till text så strejkar datan :O så nu har jag skickat bilden till noemie så skriver hon och sen skickar hon tillbaka headern sen :) smart va?! haha.

kollar bygglov nu :) vi ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN, PRISET VÄRT 249:-

Sv. hur menar du då? i ett inlägg eller i menyn?



Hur många läsare har du varje dag (det blåa)

2011-02-08 @ 20:31:50
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0