ojoj!! :D

statisken bara ökar! :) vara inte rädda för att kommentera ;)
och säg bara till om det är något ni undrar, eller tycker jag ska skriva mer om i bloggen :D

på eftermiddagen har jag som sagt varit hos noemie :D det blev inte lovisa, men hon och jag sticker till cs imorgon istället ! (y
jag och nojje gjorde inte mycket, fotade mest och satt vid datorn :)
tack för dagen gumman !
älskar dej, noemie (L)


klicka på bilden för att komma till noemies blogg ! :)


hihi ;S



ska kolla på let's dance nu :)


Kommentarer
Postat av: NOEMIE LAJ

jag sa ju att statistiken skulle öka

senare ! :D <3333333333

2011-02-11 @ 21:59:18
URL: http://noemieslife.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0