10 januari = dax för skola :P

usch! klockan sju gick jag upp idag! snacka om att det var jobbigt och gissa om jag var trött? ;) (okej, jag är fortfarande trött :P) hoppas jag piggnar till lite sen för det är inte kul att vara trött! ;P
och att bara tänka på skolan blir jag helt trött av. ;/ redan skoltrött -.- haha.

igår skrev jag ett inlägg med rubrik "godnatt (a)" och anledningen till att det  blev tre sånna inlägg är att datan dampade och att jag tryckte minst 20 gånger på "spara & publicera" haha.  så. nu vet ni det :) (y

min spotify-lista som jag tyckte var så bra innan är inte alls bra längre! :'( hemskt, för jag vet inte hur jag ska göra den bättre! :S någon som kan vara snäll att skriva lite bra låtar? :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0