20 sanningar om mig.

1. jag hatar inte ha något att göra
2. jag älskar lakrits
3. jag tycker inte det är läskigt att gå ut själv när det mörkt
4. att resa är bland det bästa jag vet
5. jag stör mej riktigt mycket på folk som tror att de är något
6. jag fryser nästan aldrig om öronen (a)
7. hästar & vänner är det bästa jag vet
8. min största önskan är att resa till Australien
9. jag klarar mej inte utan min mobil
10. att åka skidor är bland det roligaste jag vet
11. jag sjunger oftast i duschen
12. jag älskar att sova länge
13. jeans och hoodtröja är det jag har på mej mest
14. jag vill bli bättre på att spela pingis
15. jag ser ingen anledning med att bli vuxen
16. jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra
17. jag lyssnar helst på rock
18. tänder är bland det jobbigaste jag vet
19. det roligaste ämnet i skolan är träslöjd
20. att inte ha koll på läget är bland det läskigaste som finns

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0