dags att flytta svante!

vet ni vad? jo. imorgon flyttas svante!
faktiskt så vet jag inte om jag är glad elr ledsen ;P svante har det kanske inte jätte bra där han står nu och jag vet att dit vi flyttar honom är mycket bättre. men ändå så känns det som om jag vill att han ska stå kvar :/
men det kommer bli jätte bra! :) läget är absolut inte längre ifrån dagstorp (där jag rider), det blir väll bara lite längre för mej att cykla (a) men så kan man ju inte tänka! dessutom är stallet helt nytt (y

har ni flyttat någon häst någon gång? hur kändes det isf?




Kommentarer
Postat av: linnea :)

aww, stackars svante :) dt ser ut som han inte ens kan gå :( men söt e han :) <3

2011-01-04 @ 22:10:47

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0