emily idag! :)

ska inte skriva så mycket om skolan här i bloggen (och inte någon annan stans heller) för det händer ju aldrig något värt att skriva om där! ;)
har varit trött hela dagen. kan jag väll säga ;P (om det nu var värt att skriva? ;D)

efter skolan har jag varit med emily :) vi spelade lite pingis, sen en omgång Ticket To Ride och sen gjorde vi typ inget alls! (y

måste bara säga att maten mamma lagade idag var sjukt god! :) stekt panerad fisk :) mumms!
så god brukar den inte vara!

jag vill så gärna hinna spela en omgång Ticket To Ride-omgång med familjen (helt besatt av det spelet)och alla hade andra saker det var tvungna/ville göra. mamma är tvungen att jobba, disken efter maten måste diskas, johan vill spela pingis och jag ville vara inne på datan (min egna värld, tyvärr är det så -.-) och så vill jag gå och lägga mej tidigt eftersom jag varit super trött hela dagen! för att alla dessa planer ska gå ihop så kom jag på en lösning som ingen annan ville :/ så då sa jag att Jag ( något jag aldrig annars brukar göra. något borskämd elr? brukar ni diska hemma?) diskar så får mamma jobba och så spelar pappa pingis med johan (y sen hinner jag vara inne på datan, tills mamma jobbat färdigt! (y så idag diskade jag allt, satte in i diskmaskinen och torkade disken! haha. det trodde jag aldrig jag skulle göra. särkskilt inte frivilligt! ;) men jag får ju en omgång Ticket To Ride och då är det faktiskt värt det! :)

har skrivit mycket inom paranteser idag :P

nu ska jag gå och byta om till myskläder, borsta tänderna och sen blir det en omgång Ticket To Ride :)
får se om jag är tillräckligt trött för att sova sen. annars kanske det blir ett litet onödigt inlägg om spelomgången ;)

puss & kram!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0