en ensam ullis idag :/

har typ känt mej helt ensam idag :/ även när jag inte varit ensam! :P
lite tråkig känsla faktiskt ;)

nu har struts hjälpt mej med designen :) den är inte riktigt klar än, ska fixa mer (y
men den är iaf inte lika tråkig som innan! (y

har varit hos svante idag :)
hade tänkt börja berätta mer än typ "det gick bra" "han busar i galoppen" elr någon annan kort mening :)
innan vi stack till mollösund lärde jag mej att brodda (y så idag var första gången jag red med det. det är mycket svårare att ta loss dem än att sätta dit dem :/ men man vänjer väll sej :)
ridpasset:
först skrittade jag fram i drygt 10 minuter,
sen travade jag honom i låg form på mycket böjd spår.
när det kändes bra galopperade jag lite i båda varven.
efter det tränade jag LC:2 (det program jag rider när jag tävlar)
lite till trav med galoppövningar.
efter passet trav på lång tygel i 10 minuter, sist skritt.

det tog 55 minuter och var lagom jobbigt för både mej och svante :) riktigt nöjd (y

de två senaste inläggen har struts kopierat från den gamla bloggen. hon tyckte att jag skulle ha bilderna från mollösund här oxå ;P :D 

nä. nu ska jag hoppa in i duschen (a)

(datan vill inte ladda upp någon bild :/ tyvärr vinner datan den fajten, men ni ska nog klara er?)






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0