erika och josse idag efter skolan! :)

har träffat vår nya kemi & biologi lärare idag. :) hon verkar bra, har koll på läget och har koll på klassen, vet vad hon vill lxm! :) sånna lärare är bra tycker jag ;D

efter skolan stack jag och josse hem till erika och kan ni gissa vad vi satte oss och gjorde? jo. vi räknade matte! (y det behövde jag för vi har prov i slutet av nästa vecka :S
behöver nog fortfarande räkna några tal. så får väll göra det sen :P fast det finns massa med andra saker jag hellre skulle vilja göra! såklart.

men nä. nu slutar jag skriva om plugg och har ingen aning om vad jag skriva om istället x)

tre såkallade "viktiga" saker att berätta:
1. 25 juni sticker vi till Korsika (frankrike) och stannar borta en vecka. härligt! :D
2. vecka fem rider jag må-fre (y kul kul! :D
3. vecka 10 ska vi åka skidor i österrike och gissa om jag längtar! åka skidor är en av de bästa sakerna man kan göra! :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0