ett evighetsjobb..

det har varit lite dålig uppdatering nu. tyvärr.
igårkväll så var jag verkligen super trött efter att emily gått hem så det vara bara att äta middag, borsta tänderna, krypa ner i sängen och kolla på let's dance därifrån. ögonlocken stängde ihop sej hela tiden. haha. så trött var jag (a) hade inte ens i tanken att blogga :P

idag har det varit full fart. pappa och jag åkte och köpte ett nytt köksbord och sen räknade jag klart all matte! :D så duktig jag var ;) haha. skönt att ha räknat allt. ingen mer matte att räkna denna veckan. :D härligt! :)
efter lunchen var lite snäll och hjälpte pappa att köra till återvinningen i kävlinge och sen in till lödde och handla på Ica Maxi (y. gick oxå in en vända på center syd för att kolla vad man kunde göra åt min mobil som inte låter elr visar något när man får sms :S man skulle typ återställa mobilen och då skulle allt försvinna. och det vill man ju inte. så jag försökte att kopiera kontakterna och låtarna till minneskortet. men det gick verkligen inte!! :S så nu har jag skrivit ner alla kontakter på papper. vilket är ett evighetsjobb :P och nu laddar jag över låtarna till datan. sen är det bara att återställa mobilen, skriva in alla kontakter och ladda tillbaka låtarna. haha.

ikväll ska det bli någon krog-runda mellan josses, emilys, nojjes och vårt hus. föräldrarnas idé. vi får väll se hur det går :) men det ska nog gå bra :)

har ett musiktips som nog dyker upp här senare :) håll koll! ;)

vi ses!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0