ett litet inlägg om stallet idag :)

har varit hos bästa svantisen idag :D
farfar var med för varken mamma elr pappa kunde och jag vill inte rida ner till ridhuset själv. sällskap finns det ju gott om i detta stall så det är inte det som är problemet ;)
farfar mockade och vägde upp mat så jag kunde bara fokusera på svante :) fick berätta lite för farfar var sakerna finns och hur han skulle göra, såklart, men det var härligt att bara kunna tänka på svante ;P

i ridhuset var det mycket folk bl.a. amanda :) när det är mycket folk är det svårt att få något av passet. man måste ha koll på alla andra så man inte krockar och det är alltid någon i vägen när man ska göra något :P
men sånt är livet och man får bita ihop ;) till sommaren kan man rida ute, ute, ute. haha. ordet ekar i huvet på mej x) ute, ute, ute. haha, det längtar jag efter. att kunna rida ute!! :D

svante krånglade lite i vänster galopp, men annars gick allt bra :) hade spöet idag och det ger stor effekt :P man behöver inte använda det, bara man har det där så går det lite bättre (y hihi. bus-svante! (L)



hihi. har solen rakt i ögonen :P men titta så härlig bilden är på svante! (L)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0