hem till mormor och morfar idag! :)

kvällen igår (och natten idag ;D) blev riktigt lyckad!! :)
kul kul hade vi när vi gick/cyklade från hus till hus och vi halkade ju bara lite ;P
glashalt ute på cykelvägen. :P haha. men det gick bra :D

idag kommer mormor & morfar och hämtar mej och johan. sen sticker vi hem till dom och så kör vi med morfars järnväg! :) har aldrig sett den tidigare så det ska bli kul. är det något morfar älskar så är det tåg ;) han har pratat mycket om den järnvägen ;P hihi. ska ta med systemkameran så det blir nog lite bilder sen :)

sa till mamma vid frukosten att jag bara skulle fixa mej, städa lite i rummet och sen skulle jag hjälpa henne att städa, stryka lite och så, men jag vet inte riktigt hur det blir med det :P haha.

vi ses! :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0