hiss & diss


1. H&M-katalogen. att gå från butik till butik och prova kläder är något jag gärna slipper. så H&M-katalogen är en bra grej! att bara markera de kläder jag vill ha, beställa kläderna och sen prova kläderna hemma är sjukt skönt! (a)

2. rejäla galgar. tjocka hoodtröjor på en tunn, klen galge funkar inte! tjocka, rejäla galgar som inte går sönder ska det vara! :)


1. snön. nu är jag riktigt trött på snön. särksilt när jag rider. det är bara slask och is. ska det vara snö ska det vara vit, tjock snö!

2. att frysa på natten. att ligga och skaka under täcket är hemskt! inte ska man behöva sova med en fleecefilt extra och i mjukisbyxor. nä. att frysa när man sover är inte ok! :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0