sista lovdagen! :'(

söndag. :) imorgon börjar skolan! :( har inte alls saknat skolan (och det visste jag att jag inte skulle göra)
jag har haft en viss person-paus = glömma personen xP. jag säger inte vem, men det flesta som känner mej vet säkert vem det är ;)
så så det värsta med att lovet är slut är att jag får se honom, bara höra hans namn får jag rysningar av!
usch! jag längtar inte alls av att få se honom. blärk!
det bästa med att lovet är slut är att jag får träfffa kompisarna jag inte träffat på hela lovet! :O
är ju en katastrof att jag inte hunnit träffa dom!

såhär sista dagen på lovet har jag hunnit spela Ticket To Ride med hela familjen och spelat lite pingis med pappa :) nu ska jag städa och sen vet jag inte vad jag ska göra! :S men det ska nog lösa sej! ;)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0