lite tidsfördriv :P

Jag har insett att: det finns många falska personer
Jag har lärt mig: att älska de som älskar mej och skita i de andra
Jag lyssnar på: det mesta, helst rock (a)
Jag pratar: svenska
Jag tycker om: de som är sig själva
Jag avskyr när folk: bryr sej mer om vad andra gör än vad det bryr sig om vad de själva gör
Min första bästa vän heter: Emily (L)
Kärlek är: svårt -.-
Bästa tiden i mitt liv var/är: när jag får vara med de jag älskar
Om jag fick en sak i hela världen: så vet jag inte vad det skulle vara :P
När jag borstar tänderna: lyssnar jag oftast på musik xP
När jag lagar mat: blir den förstörd och bränd
Jag är rädd för: p-hus :)
Den värsta känslan är: att inte ha kontroll
Den bästa känslan är: att ha kontroll? Hihi. :)
Jag är bäst på: att vara glad? :)
Jag är sämst på: att vara sur? :)
Om jag var ett djur skulle jag vara: säkert en myra (ii
Jag kommer alltid att vara: en glaad tjej :D
Det finaste som finns är: vänner, familj & svante
I sommar: ska jag träffa kompisar & ha kul :D
Sist jag verkligen grät var: tidigare idag (a)
Jag kan: fördriva tiden på bättre saker än det här -.-
Jag kan inte: sova i bilar
När jag vill tänka går jag: dit ingen annan är :)
Min mobiltelefon är: värd guld och bredvid mej alltid (y
När jag vaknar på morgonen: är jag alltid hungrig :S
Innan jag går och lägger mej: ropar jag god natt (a)
Just nu tänker jag på: att detta är riktigt drygt och bortkastad tid
Bebisar är: söta tills de börjar skrika ;)
Idag har jag: spelat Ticket To Ride och varit på Ica Maxi  (y
Ikväll ska jag: sova :D
Imorgon kommer jag: vara ledsen för att skolan börjat ;(
Låt jag lyssnar på (lyssnat på senast): Micahel Jacksson – Hollywood Tonight
Vem är bäst på denna planet: de som går att lita på och är sej själva
När jag gråter: är jag arg (a)
Homosexuella är: som vilka personer som helst
Jag älskar: de som gillar mej
Mina föräldrar kallar mig: ullis
Jag samlar på: inget spec.
Min största dröm är att: världen ska bli rättvis
Om jag dör nu kommer mina sista ord va: vanligt kranvatten! x)
Livet är piss utan: skratt och glädje :) 


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0