måndagens träning med svante :)

träningen med svante för Britt-Marie (min tränare) gick super duper bra igår! (y :)
mina skänklar (benen typ) "flaxar omkring" om ni fattar och det är inte bra ;P
men jag lyckades ha de still i skritten och galoppen och det blev mycket bättre i traven när jag red lätt!
jag är på god väg! ;) det är något jag kämpat länge med, så när jag klarat det tror jag nog att jag ska bjuda mej själv på en glass! :D haha.
vi tränade på allt möjligt och Britt-Marie är så bra på att köra med en tills man verkligen inte orkar mer.
helt slut blir man :P men det är ju bra, och meningen :)

svante har varit lite dum i stallet och kört med mej. slitit sej, börjat hugga efter mej. men det var som bortblåst igår! härligt. :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0