mycket musiktips :)

vet inte varför, men det fungerar inte att lägga ut youtubeklipp längre.
det är ju jättetråkigt tycker jag. men men? :)

jag får skriva låtarna jag gillar i fortsättningen xP
man kan ju göra det lite finare, men jag känner att jag måste dela med mej av dessa låtarna snabbt! ;)

Allanah Myles - Black Velvet

Elvis Presley - In The Ghetto

Justin Bieber - Never Say Never

Idol Allstars 2010 - All I Need Is You

Nickelback - If Today Was Your Last Day

Ola - All Over The World

Lene Marlin - Sitting Down Here

Bruno Mars - Greenade

det var ju några stycken! ;) tycker ni ska lyssna på alla :)
jag har alla dessa låtarna på spotify (+ några till jag tipsat om tidigare) så ni som har spotify kan ju lyssna direkt från min lista (y ;) "På Topp" heter den ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0