ni måste köpa Ticket To Ride! :)

bloggade inget igår för jag hann inte det. Fullt upp hela dagen (y

igår: på förmiddagen stack hela familjen till Lund och kollade nya bilar, provkörde och lite så :)
sen åkte vi till Entré i malmö, kollade i butiker, köpte Ticket To Ride, åt lunch och bowlade! :D
första omgången vann johan och jag kom överlägset sist xP andra rundan vann jag med en poäng :P :)
riktigt roligt var det! :)
efter det stack vi hem och efter någon timme kom lovisa, amanda, josse & elsa :)
vi åt, spelade pingis och kollade film (y först såg vi remember me, sen släkten är värst och sist familjen är värre.
sjukt bra filmer allihop! :) klockan halv fem - på morgonen - bäddade vid och fem sov vi (y
av någon anledning hade vi ställt väckarklockan på kvart över åtta så den ringde då men vi sov till kvart över nio! :D  vid typ elva på förmiddagen gick dom hem. Tack tjejer! det var sjukt roligt! (L)

har precis spelat Ticket To Ride med familjen och johan vann :P tycker ni ska köpa det spelet! det är sjukt kul! :D

ikväll  ska vi till anna & cecilia :) ska bli kul kul! :)





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0