ny header. igen :O

haha. jag blir aldrig nöjd med headern. och det blir ju aldrig någon större skillnad heller.
det vita sträcket överst ska bort. någon gång. blir inte ikväll. fredag kanske :)
aja. ni/vi får stå ut med att jag bytar header ofta. men jag ska skärpa mej. iaf försöka. hihi.

anledningen till att jag bytade denna gången var att jag ville ha med den bilden med den bilden från usa med rufsigt hår. x) haha. och den fick inte plats så det blev bra på den förra. haha.

bara så ni vet har jag kommit på en ny idé hur man kan ha det nu. skit oxå.
att jag aldrig blir nöjd!

ska hissa & dissa. kommer upp innan fredag :)

 


Kommentarer
Postat av: AmandaAmanda

Haha du är jätteduktig!

Om det inte går så får det vara....

2011-01-26 @ 20:48:04
URL: http://amandaliii.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: vänta nu.... Www.amandaliii.blogg.se (med tre i) :-)



Jag länkar på lördag för jag använder mobilen till Internet just nu:-)

2011-01-26 @ 21:02:51
URL: http://amandaliii.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0